Wij vragen u om akkoord te gaan met het gebruik van cookies. Meer hierover leest u op de pagina Privacybeleid

Groene Hart Media

Gouden media tips om jouw campagnes goed te laten starten.

Mediabudget

Verdeel jouw mediabudget in 40% online en 60% offline media. Per jaar besteedt jouw doelgroep gemiddeld 1.200 uur aan de smartphone, tablet en desktop. Maar de relevante commerciële content per jaar is ruim 50.000 uur per persoon. Hoe zorg je dat jouw merk in die 1.200 uur terechtkomt en blijft? Stuur even een mailtje en we komen het uitleggen.

Tijd

Neem de tijd. Denk niet in omzet maar denk in bereik. Omzet kun jij immers pas gaan maken nadat je de juiste mensen hebt bereikt. Bepaal dus eerst hoeveel prospects je moet bereiken om jouw gewenste omzet te kunnen halen en zet dit af tegen de tijd en de media-investering die daar voor nodig is.

Doelstelling

Werk volgens het BITSER-model. Communiceer een emotionele boodschap van jouw merk die anders is dan de boodschap van jouw concurrent. En zorg ervoor dat deze boodschap op korte termijn tussen de oren komt van jouw ambassadeurs. En op de lange termijn wordt omarmd door jouw prospects. Wij kunnen je daarbij helpen.

Bel 085-0069920.

Aanbieding