Groene Hart Media
Short term versus long term marketing
Het is niet zo vreemd als de prestaties van jouw online campagnes het afgelopen jaar zijn gaan dalen. Of juist meer geld zijn gaan kosten om hetzelfde resultaat te bereiken. Dat komt omdat we afgelopen jaar gemiddeld dik 1.200 uur hebben besteed aan onze smartphone, tablet en desktop. Maar de relevante content per persoon per jaar is gestegen tot ruim 50.000 uur. Wij noemen dat reclamedeflatie. Misschien is jouw merk op de grote hoop van die overgebleven 48.800 uur beland. In dat geval is het tijd voor een andere mediastrategie. Wij doen dat op basis van het BITSER-model.

Groene Hart Media werkt onder andere met het BITSER-model van Frank de Groot en met een SMART geformuleerde communicatiedoelstelling. Zo brengen we de balans terug in de strategie van jouw merk. En weet jij beter welke mediadruk je nodig hebt om jouw communciatiedoelen te bereiken. Hoe dat precies werkt komen we graag een keer uitleggen.
Wat is je vraag?
Elke vraag die je hebt over media inkoop is een goeie vraag. Misschien staat hieronder het antwoord er al tussen.