Groene Hart Media
campagne cases
Groene Hart Media werkt makkelijk en organiseert handige mediacampagnes met een mediastrategie die bij jouw merk, gewenste bereik en doelstellingen past. Dat doen we voor de kleine en de grote merken, lokaal, regionaal en landelijk.

Het nieuwe Mobility Center SELEKT in Capelle aan den IJssel wilde snel naamsbekendheid opbouwen in de regio Rotterdam. We hebben gekozen voor een afwijkende radiocommercial in combinatie met regionale advertenties.

De leukste detacheerder van Nederland zoekt gangmakers die finance-, data- en ICT-projecten weer vlot trekken en opdrachtgevers die 'intelligente handjes' zoeken om projecten tot een goede afronding te brengen. De WHY van i4talen verkopen over een langere periode, vraagt om een slimme mediastrategie.

Bij Doorduyn Mode ben je blij met jezelf. Omdat Doorduyn Mode een mooie senioren collectie heeft die comfortabel zit en slim afkleedt. Het doel van de mediastrategie was tweeleding; het genereren van meer traffic in de winkels en de webshop en het laden van het merk Doorduyn Mode.

Stel, jouw merk zit in de maakindustrie, met een grote faciliteit in de regio van waaruit je heel Nederland voorziet van jouw producten en diensten. Dan investeer je uiteraard landelijk in jouw naamsbekendheid. Maar als je personeel zoekt heb je ook regionale naamsbekendheid nodig. En vaak met een iets andere boodschap. Hoe dat werkt laat deze case mooi zien.

Per maand wisselen ongeveer 4.000 mensen met een technische achtergrond in Nederland van baan. En bijna 6.000 mensen met een commerciële achtergrond. Zorgmedewerkers niet meegerekend. Goede werving van personeel is NIET het verkopen van de functie, wat de meeste bedrijven doen, maar het verkopen van jouw bedrijf. Klik op de afbeelding en lees kort een voorbeeld met de mogelijkheden. Leuke korte solliciatievideo ook.

Bij een actie is conversie, identificatie en een visual transfer belangrijk. In de klantreis van de retail pikt de klant het campagnebeeld op via de huis aan huis krant, online, langs de uitvalswegen tot aan het winkelgebied. Eenmaal aangekomen bij het point of sale materiaal op straat en in de etalage heeft de prospect al lang besloten om die spijkerbroek te halen.

Een themacampagne die verkoop moet genereren (conversie) heeft een sterke boodschap en opvallende uitingen nodig. Groene Hart Media kan in dat geval online en offline gebruik maken van de visual transfer. Daarmee bedoelen we dat we kiezen voor mediakanalen waarin beeld de belangrijkste rol speelt. Zo zal de doelgroep de uiting en het merk sneller herkennen en bij een positieve identificatie eerder bereid zijn om tot aanschaf over te gaan.